Irodaköltöztetés Irodabútorok Salgó Polcok Szállítása és Szerelése:
Cégünk a hét bármely napján nagy gyakorlattal vállal részleges és teljes irodaköltöztetést, vállalatoknak, cégeknek, intézményeknek és közületeknek.
Először is az irodaköltöztetés nagy szervezést és előkészítést igénylő feladat.
A legjobb, ha személyesen tájékozódunk az elszállítandó bútorzat, iratanyag és műszaki berendezések mennyiségéről.
Amikor felmértük és láttuk az elszállítandó dolgokat, már tudjuk hány fő szállítómunkásra lesz szükségünk, mennyi költöztető dobozt, stretch fóliát, csomagoló anyagot kell biztosítanunk.
Ha ránk biza az előkészítést, akkor minden dobozt, bútorzatot és műszaki berendezést ellátjuk a megfelelő jelzésekkel, hogy az új helyen minden a megfelelő helyre kerüljön, ne keveredjenek.
Gyakorlottan vállaljuk az iratanyagok, dossziék, kartonok dobozolását, szállítását és a sorrendtartásos visszahelyezését.
Az iratanyagoknak, dokumentumoknak a szállításához költöztető dobozokat tudunk biztosítani, a műszaki berendezésekhez pedig légpárnás és stretch fóliát, illetve dobozokat.
A számítógépeket, monitorokat, másolókat, nyomtatókat mindenképpen ebbe kell csomagolni.
Budapest területén belül a költöztető dobozokat igény esetén, díjmentesen előre ki is szállítjuk.
A nagyméretű irodabútorokat, tárgyalóasztalokat, recepciós pultokat szükség esetén gyakorlottan szét, illetve összeszereljük.
Salgó polcok, irattartó állványok szét illetve összeszerelését is vállaljuk, szállítómunkásaink ezt a feladatot rugalmasan megoldják.
Irodai bútorok selejtezését, régi iratanyagok megsemmisítését a hét bármely napján rugalmasan tudjuk megoldani.
Páncélszekrények, fénymásolók szállítását is vállaljuk, azok szállítása és mozgatása külön megegyezés szerint történik.
A szállítómunkásaink gyakorlottak, megbízhatóak és lendületesen dolgoznak.
Az iroda zavartalan működése érdekében hétvégén és éjszaka is vállalunk szállítást, irodaköltöztetést, bútorszállítást.